از هر دری سخنی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 70175
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
آتلیه هنری سیاه سفید
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:32 ::  نويسنده : عکاس باشی



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت15:05---25 مرداد 1391
ممنون دوست عزیز از این که به وبلاگم اومدی الان تو رو تو وبلاگم لینک میکنم وتو هم منو تو وبلاگت با آدرس (miladgraph.lxb.ir) و به نام (گرافیک میلاد لینک کن) بازم ممنون که به وبلاگم اومدی خیلی خوشحال شدم .راستی واقعا وب عالی اگه با خودت فکر می کنی که چاخان میکنم نه از بازدید ونظرات معلومه




amiraf
ساعت12:30---29 خرداد 1391
کارت درسته

آرزو یکی از اعضای دهکده جهانی نت
ساعت23:45---6 خرداد 1391
سلام به شما دوست عزیز

دنبال یک سری تم و بک آتلیه بودم که

وبلاگ شما رو پیدا کردم

کارهاتون فوق العاده زیباست.


خوشحال میشم پیش منم بیایید

وب اصلی من آشپزی هستش که البته

عکس های آشپزی توش دارم

ولی تو قسمت های پیوند های وبم

وبلاگ عکاسخونه مال من هستش و عکسام رو اونجا میذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب